Juultje Tieleman is toch wel de droomvrouw van iedere man onder de 30. Boven de 30 zijn er wellicht weinig mensen die haar kennen, maar dat zien we tegenwoordig wel vaker met social media en influencers. Je kunt namelijk miljoenen volgers hebben op social media maar nog nooit op televisie geweest zijn. Juultje heeft haar bekendheid te danken aan haar relatie met Gio Latooy, de YouTuber met miljoenen volgers. Net zoals Jade Anna tegenwoordig haar gigantisch aantal volgers te danken heeft aan haar relatie met Gio. Dat zorgt ervoor dat je, wellicht, een leven lang plezier hebt van reclame-deals met grote merken die je aan kunt prijzen aan je volgers. Dat kan aardig wat opleveren met een miljoen volgers. Voor een post kun je naar schatting soms wel 25.000 euro vragen met zoveel volgers.

Juultje Tieleman krijgt kritiek op pittige post

Dan moet je natuurlijk wel de juiste merken aantrekken. In het geval van vrouwelijke infleuncers gaat dit vaak om kledingmerken. We zien Juultje regelmatig samenwerken met Hugo Boss en Zara, maar ze werkt tegenwoordig ook samen met een lingeriemerk. En dat zorgt natuurlijk voor de foto’s waar haar volgers op zitten te wachten. Vakantie of niet, het werk van een influencer gaat altijd door. Juultje zit momenteel lekker op Bali en ook daar moet content geschoten worden. Dit keer voor ‘Lounge Underwear’. De foto’s hebben in een halve dag ruim 60.000 likes, maar toch is er kritiek: “Hallo, mijn dochter zit op Instagram…” en “Vaderloos gedrag dit!” valt er te lezen. Mensen vallen voornamelijk over foto 4 van onderstaande reeks. Wij zien het probleem er niet zo van in eerlijk gezegd!

Bron: