Op een zonnige lentedag in 2014 besloot Smantha dat ze helemaal klaar was met Tele2. Ze had er net een contract afgesloten maar was helemaal niet te spreken over de kwaliteit van hun product, om over de “ongelooflijk slechte service” maar te zwijgen. Vroeger kon je een belletje naar het desbetreffende bedrijf plegen om te klagen waarna daar vrij weinig mee werd gedaan. Tenminste, dat is onze ervaring. Maar tegenwoordig heb je een grotere stem gekregen door bijvoorbeeld social media. De rest van Nederland kan namelijk ook meelezen met wat jij op een bepaald bedrijf of product te klagen hebt wanneer je dat in het openbaar doet. Dan is het uiteraard zaak voor het bedrijf om daat subtiel en handig mee om te gaan. Sommige bedrijven zijn daar nu eenmaal beter in dan andere.

Tele2 is een beetje traag van begrip..
Na 6 jaar en 4 maanden besloot het telecombedrijf toch maar eens te reageren. Waarschijnlijk hebben ze een nieuwe super gemotiveerde klantenservice-medewerker aangenomen. Ze had namelijk niet door dat ze een klacht aan het behandelen was van ruim 6 jaar geleden. We gokken dat Samantha in de tussentijd al 3 keer van telecomaanbieder is gewisseld. Gelukkig is hun reactie op dit “incident” dan wel weer erg sportief. Ze hebben Samantha achteraf namelijk nog een hilarisch kaartje toegestuurd, te zien onder hun ‘blunder-van-de-eeuw’!

Bron: