De nieuwe kledinglijn van Monique Westenberg is nog maar net online, maar er lijken al problemen te zijn. Hip&Go, de winkel die de kleding van Monique verkoopt, laat weten overspoeld te worden met vragen. Worden de kledingstukken door veel mensen geretourneerd?

Hip&Go deelt een belangrijke mededeling met betrekking tot de webshop. De inbox op Instagram stroomt vol met vragen. ,,Het heeft geen zin om vragen over de webshop te sturen via Instagram want dat zijn twee verschillende teams”, schrijft de winkel. Kennelijk gaan de vragen over de kledinglijn van Monique, want ze deelt het bericht ook in haar eigen Instagram Stories.

Kleding Monique retour?

Naast Instagram, reageren veel klanten op de bevestigingsmail van de bestelling. Maar ook dat werkt niet. ,,Want die komen niet bij ons aan. Alle bestellingen worden verzonden met een noreply e-mail.”

Waar hebben al deze klanten vragen over? Veel klanten krijgen geen mail met een track en trace code of willen graag een kledingstuk retourneren. ,,Check altijd je spam als je een email of track en trace mist. Soms komen mailtjes daarin terecht”, vervolgt Hip&Go. ,,Heb je vragen over retourneren lees dan ons retouren beleid op onze website.”

Geen stormloop

Hoewel Monique ontzettend trots is op haar kledinglijn, was het op de dag van de lancering behoorlijk rustig in de winkel. Monique, die op Instagram veel reclame maakte, stond ’s ochtends vroeg al klaar met versgebakken cake, maar op Instagram was te zien dat er bijna niemand in de winkel was. In de winkel waren alleen een aantal vriendinnen van Monique aanwezig. ,,Trots op jou”, deelde een vriendin van Monique.

Bron: