Bijna iedereen is dol op de betaalbare spullen van Shein. Voor slechts een paar euro kun je al een leuk kledingstuk scoren op de website. Na een week wachten komt het pakketje eindelijk binnen en ben je helemaal klaar om je nieuwe items te passen.

Helaas verdwijnt die blijdschap al snel wanneer er een onverwachte, ongewenste gast in je pakketje zit… Het overkwam een studente, die een schorpioen tegenkwam in haar verpakking.

Een extra cadeautje

Sofia Alonso-Mossinger was dolblij toen haar bestelling van Shein eindelijk arriveerde. Maar toen ze het pakket opende, sloeg haar vreugde om in pure schrik. Tussen de kleding die ze had gekocht, bevond zich namelijk een levende schorpioen. In eerste instantie dacht Sofia dat het een speeltje was, maar toen de schorpioen begon te bewegen, wist ze wel beter.

In paniek deed ze de zak snel weer dicht en bracht deze naar haar huisgenoten. Ook zij waren niet bepaald blij met de onverwachte bezoeker, dus schakelden ze snel een expert in. Gelukkig studeert een van haar huisgenoten zoölogie en wist hij precies wie hij moest bellen om het dier veilig op te laten halen.

Standaard operationele processen

Sofia liet het er niet bij zitten en diende direct een klacht in bij Shein. Het bedrijf startte meteen een intern onderzoek.

Al snel bleek dat alle standaard operationele processen correct waren gevolgd, waardoor het onduidelijk bleef hoe de schorpioen in Sofia’s pakket terecht was gekomen.

Toch is dit niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij Shein. Twee jaar geleden werd er ook al een schorpioen gevonden in een pakket van het bedrijf.

Bron: