Sarah van Soelen staat bekend als een influencer met aardig wat centen. Op Instagram kunnen we dagelijks zien hoe Sarah niet naar werk gaat maar naar een nagelsalon, kapsalon of cuppingsalon. Dat geld komt natuurlijk ergens vandaan, haar vader is namelijk Rudolf van Soelen, directeur van Electro-Cirkel (met het eigen merk Calex). Dit is zo’n beetje de grootste concurrent van Phillips met een marktaandeel van 22%. Ter vergelijking, Phillips heeft een marktaandeel van 52%. De familie Van Soelen is dus steenrijk, niet gek dat Sarah daar lekker van kan mee snoepen. Sarah doet uitermate haar best om haar volgers de meest piekfijne kiekjes te bezorgen van luxe etentjes, dure schoenen en tassen en noem het allemaal maar op. Maar er zijn mensen die dat allemaal goed in de gaten houden.
Sarah van Soelen valt door de mand!
Niet iedereen geeft om dure schoenen en tassen. Waarom zou je een tas kopen van 10.000 euro wanneer zo’n tas niet meer functies heeft dan een tas van 20 euro? Juist, omdat mensen graag willen uitblinken met dure merken. Omdat er veel influencers zijn die graag pronken met hun dure kleding en tassen zijn er veel jonge mensen die daardoor ook zulke dure tassen en kleding willen. Op Instagram lijkt het namelijk alsof iedereen rondloopt met een Hermes-tas van 10.000 euro. Gelukkig hebben we ‘The Fake Birkin Slayer’ die alle influencers goed in de gaten houdt. De dure tas die Sarah zo pontificaal op tafel gezet heeft voor de foto blijkt gewoon een nepperd te zijn. Foto hieronder: