Ja we weten het. We leven een beetje in een moeilijke periode, want je mag vrouwen niet als een bepaald object zien, maar aan de andere kant krijgen vrouwen online enorm veel volgers door zichzelf juist neer te zetten met de schijnwerpers op hun juiste rondingen. Sterker nog, veel van die dames zien social media juist als een springplank om hun volgers nieuwsgierig te maken naar hun meer spicy kanalen zoals bijvoorbeeld OnlyFans.

En bedrijven spelen handig in op zogenaamde influencers door deze uit te nodigen op feestjes of persreizen. Daar mag zon ‘bekend persoon’ dus een nieuw product proberen en al dan niet tegen betaling plaatst de influencer dan een reeks video’s of foto’s op social media. Volgers zien dan, en zullen de volgende keer in de winkel als ze het product ook zien, dit ook kopen. Zo werkt een beetje influencer marketing in een notendop.

En een Nederlandse dame die dit goed voor elkaar heeft is Lies Zhara. Meestal te zien in hele wijde broeken waardoor er niets te zien, tenzij Lies natuurlijk Marijn Kuipers tegenkomt op Fuikdag op Aruba. Maar dat is een ander verhaal met andere beelden. Nu heeft Lies Zhara een evenement op de agenda staan waar je in bepaald thema op moet komen draven en vraagt ze de hulp van het internet. Wij opteren toch gewoon voor de eerste outfit. Zal de opdrachtgever van Lies Zhara ook beter vinden, want mannen kijken er graag naar. Via Lies Zhara.

Bron: