Na een lange, hete autorit stop je bij een wegrestaurant voor een snelle hap. Je weet dat je geen sterrenmaaltijd hoeft te verwachten, maar voor een tientje kun je met z’n tweeën al behoorlijk verzadigd raken. Voor Ina was het echter de allereerste keer in een McDonald’s, met die grote gele ‘M’. Binnen was het bloedheet en druk, en de rijen leken eindeloos. Ze moest dus ook nog eens “lang” wachten op haar bestelling. Alsof dat niet genoeg was, bleek er ook nog wat vergeten te zijn – volgens haar de helft van wat ze besteld had, al is dat misschien wat overdreven. Maar voor Ina was dit de druppel.

De klantenservice zorgt er nu wel voor dat Ina inderdaad nooit meer een McDonald’s zal betreden!

Vastbesloten uit ze haar frustratie op Facebook en meldt in grote hoofdletters dat ze NOOIT MEER een stap in een McDonald’s zal zetten. Dit moet zeker indruk maken op Chris Kempczinski, de topman van de fastfoodketen. Gelukkig staat de “Klantenservice” paraat om haar klacht op te pakken en ervoor te zorgen dat Ina trouw blijft aan haar woord: nooit meer een voet in een McDonald’s!

Bron: