Jutta Leerdam is natuurlijk de schaatskoningin van Nederland. Sinds haar relatie met de wereldberoemde Jake Paul is ze ook nog eens wereldwijd bekend geworden als influencer. Veel schaatsfans denken dat Jutta teveel afgeleid wordt door Jake en het vele reizen in zijn privéjet om nog haar volle focus bij het schaatsen te kunnen houden. Toch lijken de twee elkaar aan te sporen om tot het uiterste in hun sport te gaan. Jake in het boksen tegen Mike Tyson en Jutta die voorlopig zonder team aan haar voorbereidingen voor het nieuwe schaatsseizoen aan het trainen is. Op Instagram zien we bijna dagelijks hoe Jutta zich in het zweet werkt op de fiets, in de sportschool of op skates om het schaatsen zo goed mogelijk na te bootsen.

Jutta Leerdam maakt reclame voor een sportdrankje… toch?

Voor het geld hoeft Jutta waarschijnlijk niet meer te schaatsen, voor de roem natuurlijk wel. Met Jake aan haar zijde heeft Jutta een megadeal in de wacht kunnen slepen bij het sportdrankje Celcius. Wie het drankje opzoekt ziet al snel dat het niet het meest gezonde drankje is dat er bestaat, maar dat is over vrijwel ieder sportdrankje te zeggen. PepsiCo van het colamerk Pepsi is de eigenaar van Celcius en daar zit dus aan behoorlijk budget achter. Echter, wie de advertentie kijkt die Jutta voor het sportdrankje heeft gemaakt heeft eigenlijk geen idee dat ‘ie naar een advertentie van een sportdrankje zit te kijken. Er is namelijk iets teveel afleiding in de video!

Bron: