Als je aan een man vraagt wie de mooiste dame van Nederland is, dan hoor je al snel de twee namen Monica Geuze en Jutta Leerdam voorbij komen. Ze hebben een flinke fanbase en dat heeft niet met alleen hun kwaliteiten in hun werk te maken.
Met een flinke fanbase wordt je al gauw door merken uitgenodigd voor de leukste uitjes. Zo mochten Jutta en Monica, maar ook Anna Nooshin en Romee Strijd op uitnodiging van Hugo Boss en Aston Martin in de paddock verschijnen.
Jutta en haar vriendinnen
Inmiddels hebben beide meiden een succesvol Instagram-kanaal. Jutta heeft dit voornamelijk te danken aan haar schaats kwaliteiten en haar immens populaire vriendje Jake Paul, terwijl Monica dit te danken heeft aan haar succesvolle vlogs uit het verleden. Om beide meiden in te zetten voor een marketingcampagne is dus best een slim idee.
Het evenement Dutch GP begreep als geen ander dat het inzetten van beide meiden een geweldige keuze zou zijn als goede promotiestunt.
Ze hebben daarom beide meiden gevraagd om een bezoekje te brengen aan de pitstop van de Dutch GP. Niet alleen een feestje voor de bezoekers daarom, maar ook voor de fanbase van beide meiden.
Geweldige kiekjes
Beide meiden zijn natuurlijk ook erg zakelijk ingesteld. Daarom hebben ze beiden ook veel kiekjes samen geschoten.
Dit is niet alleen goed voor de marketing van Dutch GP, maar ook voor hun eigen socials. De foto’s zien er niet alleen gezellig uit, maar zijn ook geweldig voor de fanbase van de meiden.
Als je benieuwd bent naar de foto’s, kan je die hieronder bekijken. Als je op de kleine pijltjes klikt kun je op en neer scrollen. Mooi he? vonden wij ook en meer dan 120.000 andere mensen ook.