Het lijkt erop dat het pension van de Meilandjes, genaamd Code Rosé, in zwaar weer verkeert. De klachten van ontevreden gasten blijven binnenstromen en de situatie lijkt er niet beter op te worden. Eerder waren er al flink wat klachten over de exorbitant hoge prijzen die de Meilandjes vragen, met maar liefst 410 euro voor slechts 2 nachten in een mini-slaapkamer. Gasten voelden zich opgelicht en vonden de prijzen belachelijk.
Maar het blijft niet alleen bij de prijzen. Gasten klagen ook over een gebrek aan activiteiten en een matige service. Het lijkt erop dat de Meilandjes niet kunnen voldoen aan de verwachtingen en behoeften van hun gasten. En nu, maanden later, lijkt de meerderheid van de gasten spijt te hebben van hun verblijf in Code Rosé.
Enkele recente klachten van gasten die verbleven in het pension zijn onthutsend. Een gast noemde de accommodatie “een regelrechte ramp”. Een ander sprak over een “desastreuze ervaring” en voelde zich behandeld als een nummer in plaats van een gewaardeerde gast. Nog een andere gast beschreef het personeel als arrogant en de sfeer als kil.
Hieronder nog een greep uit de vele klachten die rondgaan over het pension:
Marco:
‘Twee keer zo duur als het pension er tegen over. En helaas lachen deze mensen in je gezicht en als ze omdraaien vinden ze je maar vervelend. Heeft nou niemand dit door. Een groot toneel spel om maar zoveel mogelijk geld in korte tijd binnen te harken. Gebruik je verstand voor je een poot uit getrokken wil worden.’
Henk:
‘Zijn echt van de pot gepleurd met die prijzen ze denken zeker dat ze een 5sterren pension hebben één grote aanfluiting.’
Corneel:
‘Veels te duur voorxwat je ervoor krijgt. Geld binnenharken door naamsbekendheid. Nette, schone kamers, maar klein. 50% van de prijs voor de nette kamer en 50% betaal je voor de naam.’
Edwin:
‘Geen eigen parkeergelegenheid. Er wordt regelmatig voor de deur op het trottoir geparkeerd wat de doorgang voor mindervalide onmogelijk maakt. Bezoek en exploitant veroorzaken veel overlast bij naastgelegen algemene begraafplaats.’
Hake:
‘Veel te duur! Gratis ontbijt…. Ja hoor, geloof je dat zelf? Is natuurlijk gewoon in de prijs verwerkt.’
Marie:
‘Waardeloos ontbijt en ze doen zo arrogant. Ga er niet heen want het is weg gegooid geld.’
Cornelis:
‘Allemaal veels te duur voor die prijs heb je vol pension in het Hilton.’
Piet:
‘Hier wil je echt niet wezen ze willen heel snel rijk worden over jouw rug.’
Brave:
‘Niet veel te doen, slechte service en vele te duur.’
Rafael:
‘Te duur’
Demis:
‘Echt achterlijk duur €450,- voor verplicht 2 nachten…
Die €450,- betaal je alleen om dat het Pension van een bekende fam van tv is…
Erg jammer…’
Het lijkt erop dat de glans van de Meilandjes begint te vervagen. Wat ooit begon als een veelbelovend avontuur, lijkt nu uit te draaien op een teleurstelling voor veel gasten. Zal Code Rosé de kritiek kunnen overleven en de benodigde verbeteringen kunnen doorvoeren? Of zal het pension uiteindelijk de deuren moeten sluiten?