Wanneer je tegenwoordig een klacht hebt op een dienst of product van een bedrijf, dan kun je op social media je ei kwijt. Je kunt bijvoorbeeld een privéberichtje sturen naar PostNL wanneer jouw pakketje nog niet aangekomen is. Of de HEMA een bericht sturen wanneer je foto’s scheef gedrukt zijn aangekomen. Maar je kunt natuurlijk ook je opbouwende kritiek in het openbaar plaatsen in de community-pagina van een bedrijf. Fouad besloot zijn kritiek te uiten op de Primark in Den Haag. We gokken, gezien zijn berichtje, dat hij daar niet zijn beste shop-ervaring van zijn leven heeft opgedaan. Wat er precies gebeurd is, geen idee, dat kunnen we helaas niet opmaken uit zijn uitgebreide recensie. Maar natuurlijk moet er wel gereageerd worden op zijn klacht!

Klantenservice helpt Primark een handje!

Maar wat doe je nu met zo’n nietszeggende klacht? Waarschijnlijk kun je niets zeggen wat het goed maakt en eerlijk gezegd wil je een klant als dit ook liever weren uit je winkel. Daarom besloot de Klantenservice om een handje te komen helpen met het afhandelen van dit vervelende mannetje. We gokken dat Fouad in ieder geval geen bezoekje meer zal brengen aan de Primark in Den Haag:

Bron: