Wanneer je na een lange rit in de zomer uit een warme dampende auto stapt bij een McDonald’s aan de kant van de weg, dan moet je geen sterrenrestaurant verwachten. Je krijgt waar je voor betaalt en je kunt voor een tientje met zijn tweeën al redelijk vol zitten. Maar Ina was voor de eerste keer in het restaurant met de grote gele ‘M’. Het was er veel te warm en er waren veel te veel mensen die ook honger hadden. Ze moest dus ook nog eens “lang” wachten op haar eten. Daarbij was er blijkbaar ook nog iets vergeten, ze zegt de helft maar we gokken dat dat niet helemaal waar is, en dat was de druppel voor Ina!
Klantenservice zorgt ervoor dat Ina nooit meer de McDonald’s in zal gaan!
Ina besluit dus lekker op Facebook te gaan klagen tegen het bedrijf en zegt dat ze er NOOIT MEER EEN STAP IN ZAL ZETTEN. Met hoofdletters, want dat zal vast harder aankomen bij Chris Kempczinski, de directeur van Maccie. Gelukkig is de “Klantenservice” aanwezig om deze klacht op te pakken en ervoor te zorgen dat Ina woord houdt en werkelijk NOOIT MEER een stap een Maccie in zal zetten!